We gaan graag voor je aan de slag
Bestellen of wijzigen
Heb je je bestelling geplaatst? Top! Dan gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Zodra de bestelling is afgerond, gaan wij hem voor je inpakken. Vervolgens geven we je pakketje door aan DHL. Je ontvangt een mail met een Track & Trace code. Daarmee kan je precies bijhouden wanneer je bestelling wordt bezorgt.
Levertijd
Wij vinden het net zo belangrijk als jij dat je je bestelling op tijd in huis hebt. Als je normaal gesproken op een werkdag voor 13:00 uur besteld, kan je bestelling nog dezelfde dag verstuurd worden en heb je het meestal de volgende werkdag al binnen. Omdat Kabelpro binnenkort gaat verhuizen is onze levertijd op dit moment iets langer. De eerst mogelijke leverdag kan je bij de afrekenpagina aangeven. Komt een andere dag beter uit? Dat kan natuurlijk ook. Bij Kabelpro kan je je bestelling laten bezorgen wanneer het jou uitkomt. Tijdens het bestellen kies je eenvoudig de bezorgdag die je wilt.
Voorraadstatus
Op onze productpagina’s kan je vinden wat de status is van onze producten. Dit heeft te maken met onze voorraad en heeft invloed op hoe snel jij je product kan verwachten.
Op voorraad:
Wij hebben dit product in ons magazijn liggen. Als je nu besteld, gaan wij direct aan de wandel om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Als je op werkdagen voor 13:00 uur besteld, kan het nog dezelfde dag verzonden worden.
Niet op voorraad:
Wij hebben dit product op dit moment niet in het magazijn liggen. Als je ons belt via de klantenservice, gaan wij ons best doen om het product zo snel mogelijk voor je te verkrijgen. Het gebeurt vaak dat wij producten al in bestelling hebben, of dat we er met spoed voor kunnen zorgen dat we ze toch op voorraad krijgen. Zo proberen we ervoor te zorgen dat zelfs als onze producten niet op voorraad zijn, ze toch zo snel mogelijk bij je aankomen!
Bestelling wijzigen
Heb je een foutje gemaakt, of wil je toch nog iets aan je bestelling wijzigen? Bel ons dan snel op via de klantenservice. Wij gaan ons best doen om je bestelling nog voor verzending aan te passen. Soms zijn we zo snel dat je bestelling al afgegeven is aan de koerier. In dat geval gaan we samen kijken wat de beste oplossing is.
Bestelling annuleren
Wil je je bestelling annuleren? Bel ons dan snel op via de klantenservice. Wij gaan proberen om je bestelling nog voor verzending tegen te houden. Soms zijn we zo snel dat je bestelling al is afgegeven aan de koerier. In dat geval gaan we samen kijken wat de beste oplossing is.
Wil je een product retourneren? Dat kan natuurlijk ook. Daar vind je hier meer informatie over.